Alla inlägg den 1 september 2009

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser.

Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff läge med datorn på magen är det bästa!!!


Idag har jag iaf hängt gäng med Caisa och det var mycket trevligt och jag hoppas verkligen att det inte ska ta 100 år till nästa gång*?!*


Tusan jag skulle verkligen behöva åka och handla för jag har ingen aning om vad vi ska äta till middag idag?

Lille man ligger och sover så jag får helt enkelt vänta tills han vaknat först.

Jag skulle verkligen ha gått och vilat med han en stund för jag är helt sjukt trött det är ett evigt tissande på nätterna och tar man fram välling flaskan blir det ett j*vla liv!

Ska det vara så här SVÅRT att sluta amma?

Jag kan inte förstå hur det ska kunna bli ett slut på det här?

Måns är en riktig tisse narkoman vissa dagar är bättre men då kommer dagar då han har sina återfall och han bli så SUR om han inte får som han vill....


Nu ska jag gå och se vad Max hittar på



Bye!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards