Direktlänk till inlägg 19 april 2009

snor snor och mera snor.....

Av Jessica - 19 april 2009 20:03

Fast nu är näsorna ren gjorda och torkade och båda mina kids sover *skönt*

hmmm funderar på vad jag ska göra?

Ringa bilja och höra om vi ska dra ut på lite äventyr?

he he ja ja typ till ok eller nåt?

eller ska jag koka mig själv en stor kopp te och fläska i soffan?

Jag kan ju kanske börja med att ta av mig pyamas byxorna och borsta håret det är ju faktiskt inte jag som är sjuk, fast man kan tro det när man ser mig just nu....

RISIG!!!!


Nä nu slår jag en pling till Bilja och hoppas att jag inte ringer fel som jag ALLTID gör till SAMMA stackars gubbe, herregud vi har ju nästan blivit polare jag och gubben från skåne så ofta som jag ringer jag till han.....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards