Direktlänk till inlägg 15 april 2009

Godmorgon

Av Jessica - 15 april 2009 08:11

hoja jag känner mig som värsta gamlingen idag, kl är bara 08.00 så gissa om jag blev paff när min mobil börja tjuta med grattis mess, eftersom att jag inte har fyllt på min mobil så får jag helt enkel hoppas att ni läser min blogg?

TUSEN TACK!

Tyvärr inget tårta för jag är för gammal för kalas.


Idag tänker jag även på en gammal vän eftersom det även är hennes dag idag......


Nu ska jag hoppa i kläderna och ploppa ner Måns i vagnen sen ska vi ut och rulla mot stan

 
 
Ingen bild

Stina

15 april 2009 08:22

GRATTIS!!!

 
Ingen bild

Ända

15 april 2009 18:48

GRATTIS Ända!!! Eftersom du är så snål att du inte bjuder på tårta, ids jag inte komma förbi nå ;o)
Puss & Kram!

 
Ingen bild

Bibbi

15 april 2009 19:04

Grattis Jessica!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards