Alla inlägg den 10 november 2008

Av Jessica - 10 november 2008 22:04

Jag står vid godis hyllan på ica



Cilla ropar från kön

-Jessica för helvete, stå i mot frestelsen!!!!

Köp INTE godis!!!!


Jag står där skamset med min chokladkaka i handen, det känns verkligen som om jag har en djävul på ena axeln som fräser i mitt öra


-Du är ju redan tjock och går som en pingvin, så vad spelar det för roll?!


Och en ängel som viskar i mitt andra öra


- var nöjd med dom goda apelsinerna som du har i din korg


Då hör jag Josefin i kassan säga till Cilla

-Men det är ju bara lite choklad samtidigt som hon ler så snällt


Hon är den trevligaste som jobbar på ica, ja det har jag alltid tyckt.....

så jag tar helt enkelt och stoppar ner chokladen i korgen och hoppas att jag ska kunna få den att räcka lääääänge ;-)


Nu ska jag kolla om jag hittar nå fina julklappar på nätet.....

Ha det bra gott folk och glöm aldrig, tomten ser allt!



AMEN



Ps! Var har min söta snälla 7åring lärt sig ordet "gottefnask"?!

Jag visste inte ens att det fanns ett sånt ord?!

Trillade ju nästan av stolen när han kallade mig för det medans han stod framför mig och viftar med godis papper som jag försökt gömma så bra..... jösses......


Ovido - Quiz & Flashcards