Alla inlägg den 29 november 2008

Av Jessica - 29 november 2008 05:00

jaha.... då vart det 3 timmars sömn inatt,

Tack! du är så jäkla dum i huvudet men som du själv sa så vet du om det, det är iallafall ett steg i rätt riktning......

Hur ska man kunna veta att folk ligger och sover kl 04.00 på morgonen?

Tur att det var Gustav som öppna dörren, för tro mig, jag är inte lika vänlig! 


Så alla som tänker komma banka och plinga hos oss på natten, bara för att Gustav är den snällaste som finns!..... ska ni komma ihåg att jag är INTE lika vänlig gravid eller inte, jag gillar varken att ha okända piss ungar i mitt badrum eller promile race!




DU ÄR HELT BLÅST....  

Nu känns det lite bättre. 


Hmmm måntro vad jag ska hitta på denna tidiga lördag morgon då?

kanske börja med att baka mjuk kaka? 

Igentligen skulle vi hjälpas åt med det, men som sakt det brukar inte finnas så väldigt mycket att göra kl 05.00 på morgonen?! 

så då kan jag ju lika gärna göra nån nytta och göra min familj glad med nybakt mjuk kaka till frukost!




Ovido - Quiz & Flashcards