Alla inlägg den 23 november 2008

Av Jessica - 23 november 2008 07:14

Tiden har verkligen gått fort, nästan lite för fort på ett sätt? för jag känner inte att jag har hunnit med det jag ska riktigt? antar att jag känner så för att jag vill alltid ha kontroll över allt här hemma.

Jag låg och tänkte för någon natt sedan att kroppen är något helt otroligt?!

när jag blev gravid sa jag herregud min bebis kommer svälta ihjäl för jag sover som en stock på nätterna och inget kan väcka mig när jag väl somnat :-)

Det var då det!......

Min kropp lärt mig vakna när min bebis i magen vaknar!

jupp upp och hoppa kl 03.00 och 05.30 varje natt, vet inte riktigt vad jag ska göra men upp måste jag, tyvärr blir det ofta att jag går ner och små äter i brist på annat.

Precis så här på nätterna var det även när jag väntade Max, och när han kom ut så var det samma mönster.

Ja, kroppen är helt otrolig.....

Jag ska försöka simma så ofta som jag bara kan dom här få veckorna som är kvar för det är så sjukt skönt efteråt och jag mår så mycket bättre.


På torsdag blir det kalix med brudarna, jag ska på ultraljud och kolla hur stor min bebbe är, om h*n kan passera genom mitt bäcken?

Jag är så sjukt glad för att jag mätte mitt bäcken 2003 eftersom man inte kan mäta det om man är gravid och då hade jag ju aldrig kunnat veta om jag skulle kunna föda vanligt eller bli snittad.

Ja, jag har inga planer över min förlossning allt jag hoppas på är att slippa bli akut snittad.

Lite små trist att inte ha med Gustav på ultraljudet, men vi orkar inte tjorva med barnvakt åt Max han brukar vara nog trött efter skolan.

Har ju brudarna med mig ;-p

också kan jag ju passa på att köpa julklappar till Max, jag har redan börjat

men är inte klar än.


Hör hur det "tassar" där uppe nu, dags att kanske fixa frukost?

vette tusan vad vi ska göra idag?

kanske hämta Maxs spark som han fått av "mommo"?

stackarn har tjatat uti sparken där i flera dagar nu och hans dumma mamma säger bara att hon inte orkar ta tjock magen och sparka hem den från bränna, och att den inte får plats att trycka in i bilen.

hmmm det är inte roligt att vara liten alltid?!

Men kanske har han en snällare pappa som kan sparka hem sparken åt han?

Vi får se......




Ovido - Quiz & Flashcards