Alla inlägg den 20 april 2009

Av Jessica - 20 april 2009 08:09

Det har varit en lång natt, Måns har haft sån hosta i lill kroppen :-(

det värsta när ens barn är sjuka är ju att man inte kan göra så mycket 

så jag har haft han i knät hela natten gungat tröstat och sjungit

och försökt få i han en tsk vatten då och då nu är han lite bättre iaf hostan kommer inte lika ofta som den gjort i natt.

Så få se hur länge det tar tills jag är sjuk? jag har nog inte så stor chans att klara mig eftersom att  i 3 dagar har Måns och jag andas samma luft, när han har sovit har vi legat näsa mot näsa  och har han varit vaken har jag gått och bärt på han.

Max skulle gå till Mammas jobb idag, jag vet inte riktigt hur dom gjort upp?

så jag får nog ringa och kolla läget sen.


Nu behöver jag frukost.....

Ovido - Quiz & Flashcards