Alla inlägg den 19 april 2009

Av Jessica - 19 april 2009 20:03

Fast nu är näsorna ren gjorda och torkade och båda mina kids sover *skönt*

hmmm funderar på vad jag ska göra?

Ringa bilja och höra om vi ska dra ut på lite äventyr?

he he ja ja typ till ok eller nåt?

eller ska jag koka mig själv en stor kopp te och fläska i soffan?

Jag kan ju kanske börja med att ta av mig pyamas byxorna och borsta håret det är ju faktiskt inte jag som är sjuk, fast man kan tro det när man ser mig just nu....

RISIG!!!!


Nä nu slår jag en pling till Bilja och hoppas att jag inte ringer fel som jag ALLTID gör till SAMMA stackars gubbe, herregud vi har ju nästan blivit polare jag och gubben från skåne så ofta som jag ringer jag till han.....


Av Jessica - 19 april 2009 16:15

Jaha då har man sjuka barn....

Max är som bara snorig som tur är men Lille Måns är riktigt förkyld  och har en hemsk hosta så igår blev jag så ängslig så jag tog han och for till akuten och bad att dom skulle lyssna på hans små lungor, men enligt läkaren så är det bara vanlig förkylning men skulle han bli sämre än så här skulle jag inte tveka då skulle jag åka med han till sunderbyn vad dom än sa åt mig här i överkalix.

Iaf försöker jag få i han vatten så det ska lätta upp hostan fast det är ju inte så enkelt när man aldrig ens har smakat vatten och dessutom inte har en aning om hur "flaskan" funkar :-/ men nån liten droppe ska man väl lyckas få ner....

Vi verkar ju inte missa något vackert väder iaf?

Jösses så det blåser det riktigt knakar i huset och tjuter i fönstrena...


ska fixa mat nu....

Ovido - Quiz & Flashcards