Alla inlägg den 1 april 2009

Av Jessica - 1 april 2009 21:10

Idag har solen varit framme vilket både känns och syns,fräknarna frodas och jag ser nästan smutsig ut i ansiktet med andra ord nu är det vår!

Jag tog en rask morgon promenad till outlet fyndade en tröja åt mig och en till Max och på vägen hem så fick jag en promenad kompis till min stora lycka *?*

Fredrik

och idag tror jag att han både var fotograf och från vattenfall? upptagen kille det där han borde vi lära oss av så det inte blir så mycket spring på arbetsförmedlingen.....


Nu till något helt annat, jag har haft STORA problem med kläder åt mig att ha på mig på dopet, min nya "figur" är en riktig plåga för alla mina kläder är "några" storlekar för små och jag har inte heller hittat nåt på seth som jag vill ha och beställa något hinner jag ju inte heller.

Så tack och lov har man en del fd mulliga & gulliga i släkten så det blir en jätte fin topp av syster och en kjol av mamma.

Bilja hade en väldigt bra ide hur jag skulle fort tappa några kilon och min mor var inne på nästan exakt samma sak, bara mina närmaste ska få veta det hemliga knepet ;-)

Vem vet jag kanske testar det, fast lite otäckt var det

Jag kan avslöja att kapten filling kör med samma metod....

moha moha moha.........



Bilja- jag måste få veta, var har du köpt din 5kr choklad gris?

en kompis kompis vän undrar!

         


 


Ovido - Quiz & Flashcards