Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Men ursäkta mig då bilja!!!!!

Av Jessica - 6 november 2008 18:46

Att jag inte skriver blogg varje dag, men hur "boring" skulle det vara då?

typ  när jag vaknade var jag tjock och fick som vanligt rulla ur sängen, sen tryckte jag i mig frukost, satt vid datorn och åt lite till, och på väg över till bränna och hämta Max på skolan åt jag lite mer medans jag körde över bränna bron typ så ser dom flesta av mina dagar ut.....


Fast efter att ha varit till bm igår och hon sa att min bebbe var en STOR bebbe blev jag lite små skraj :-/ för alla vet vi ju vilken väg som är vanligaste att barn kommer ut ifrån..... *ryser*

Iaf tyckte hon att jag skulle dra ner på allt "gottagotta" eftersom det gör så jag snart inte orkar ta mig fram utan en lyftkran och min bebbe kommer vara en riktig knubbis som kommer måsta börja med babygymmet från dag1.


Så idag har jag handlat massor med frukt + en liten liten choklad bit men den tycker jag inte gör så mycket eftersom jag har rört på mig så duktigt idag, jobbat,städat,hälsat på Max när han hade ute lek i skolan,tvättat bilen och simmat 1 timme *nöjd*


Ida ringde mig idag, jösses så trevligt höra hennes röst, vi bor så nära varandra och ändå har jag inte talat/sett hon sen i sommar typ får lite dåligt samvete fast jag vet att hon känner likadant!

Jag hoppas att vi kommer träffas oftare eftersom att jag behöver ha kvar mina gamla kära vänner, hon är nog den kompis som jag har haft längst?!

Fast jag vet att fast hon inte syns så finns hon där.

Tyvärr är det allt för många vänner som faller bort från min lista nu förrtiden och jag har varken lust eller ork att skaffa nya just nu!

Nå nä det får helt enkelt vara.........


Min otroligt snälla Gustav kom hem med värsta bästa presenten till mig idag!!!!!!

En massage madrass!!!! som jag kan rulla ihop och ha med mig överallt :o)

finns till och med utag för att ha den i bilen *nice*

Så nu behöver jag bara lura Max att slita sig från den,eftersom att han har parkerat sig på den och ligger och små skrattar och säger att han ska sova på den!

hmmmm jag har säkert nå godis i nån jacka som jag får lov att muta han med.



Ska gå nu..... poff.......

Stoppar in en fin bild från förra året på våran grill..... *mums*

visst blir man sugen på grillat?



 


 
 
T H E R R E fotoblogg

T H E R R E fotoblogg

7 november 2008 05:37

Nej, jag har inte fyllt år ÄN, SNART :)

http://www.therre.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards