Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Jessica - 2 februari 2009 22:13

Då satt man här igen och blogga, detta börjar kännas som ett beroende att blogga och läsa runt i andras bloggar med te koppen i handen.


Idag har jag lyckas med något som jag inte trodde var möjligt

jag har trollat.....

Medans jag städade kom jag på att vi skulle äta köttsoppa till middag så jag tog en liten rast i ständandet och var på väg ner i källaren till frysen men fick vända om för att jag glömde smuts tvätten så jag passade på att mata Måns.

Tog även och torka av köks bordet roffade åt mig tvätten och tog mig äntligen ner till källaren och tog fram en påse kött från frysen stoppade smuts tvätten i tvätt maskinen och tog upp lite skräp från källar trappen och när jag kom upp skyndade jag mig att vaska av golven,plocka till samtidigt som jag gjorde upp eld i kaminen och nu till det konstiga?

när jag skulle stoppa ner köttet i grytan var det puts väck? 

Helt borta?!

Jag och Max har typ letat och letat men det är helt BORTA?!

och jag börjar få små panik och lär drömma mardrömmar om att jag hittar en rutten kött klump med larver i under min kudde eller liknande *ryser*

Jag hoppas verkligen att mitt soppkött snart dyker upp.

Iaf var jag ju tvungen hämta upp en bit till så köttsoppa blev det iaf till middag idag!


Jag blev till frågad att komma på tjej kväll/party till helgen,

Tack det värmde och jag tror absolut att jag kommer!


Nu ska jag gå och tjuv äta chokladbollar som Max skulle göra men som jag fick fixa eftersom att han plötsligt fick sån värk i tummen så att han behövde vila tummen genom att spela lite spel på datorn istället *?*

Men i munnen hade han ingen värk iallafall för chokladbollar gick det bra att äta som tur var bra.

Min goa lata shiiiiit unge <3




Ovido - Quiz & Flashcards