Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Jessica - 17 februari 2009 11:32

Det går inte så bra att skriva en dålig och en bra händelse som hänt under dagen, inte för att skryta eller så men faktiskt består mitt liv av mest bra händelser just nu och helt ärligt vet jag inte om jag verkligen har en dålig händelse varje dag?

Ibland blir jag utråkad för att mina dagar ofta ser så lika ut fast det är ju en annan sak?


Iaf så passar jag som vanligt på att sitta med te koppen i handen och blogga när Måns sover så gott, hoppas att han tar en rejäl lur för det behöver han eftersom i natt har det varit lite si och så med den saken.

Han verkar inte ha haft ont i magen?

utan varit lite små gnällig och sovit väldigt lätt!

Tänk hur mycket som händer första året?

Måns har börjat prata "bäbiska" och börjat känna igen kända och okända ansikten.

Gympar flitigt i baby gymmet och spöar upp nallen flera gånger per dag medvetet!

Med Max händer det också saker just nu, när han inte har en kompis 10 dagar i veckan.

ja då sitter han på msn och skriver och det är helt omöjligt att lura av han datorn.

så just nu är det kompisar som gäller!


På onsdag fyller Affe år så då blir det kalas och han har även bokat leos lekland på Lördag så nog blir det spring och bus alltid.


Nu har jag liten glad Måns som ligger och flinar och ser på mig ska gå och ge han en stor kyss och sen skynda mig att göra lite nytta innan Max kommer hem från skolan.


Tack snälla mamma för att du kan köra hem Max från skolan idag.




bye


mosters pudding



Ovido - Quiz & Flashcards