Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jessica - 4 februari 2009 18:50

har jag gett Gustav, han får absolut inte pussa på oss för han är värsta smitto bäraren just nu och han har haft feber hela natten *hoja*

Så idag har jag och Måns kört Max till skolan på morgonen sen har vi tagit oss en  promenad på bränna och skönt var det att gå hoppas att det är lika bra väder i morgon.

Synd bara att jag inte har någon att promenera med men det kanske är lika bra eftersom att jag har så dålig kondis så jag skulle likså inte orka prata och gå samtidigt :-)


Just nu sitter jag och känner mig trött i luvan, jag Max och Måns gick ut efter maten och gått/sparkat till pappers återvinningen med vårt pappers skräp.


Sen har vi badat Måns och han tyckte det var så mysigt med mys belysning och Max som stod för underhållningen som ikväll fixade en nalle som titta upp då och då  vid badbaljan och pratade till Måns  :-)


Viktor är här i kväll och hälsar på Max.

Jösses vad dom känns ut så STORA sen jag fått Måns :-)

fast det är dom ju också stora och tuffa grabbar..... <3


För alla er som undrade över köttet så har det tyvärr inte dykt upp än.

jag kan inte fatta vart det tog vägen....  jag letar än.....?????

Någon som kan spå?


Tror jag ska försöka ta en tidig kväll, jag är trött.

Måns har vaknat 03.30 i natt och det var inte lika lätt att få han att somna om som det brukar vara men efter mat ny blöja mys mat pussar mat och ny blöja igen så låg han så sött och snarka.

Jag är så bortskämd med hans sovtider 24-06 trots allt är han bara en liten bäbiz så helt underbart att han sover så bra på natten redan.


hmmm dom sa precis på nyheterna att vi ska få snö, mycket snö! FAN

nä nu måste Gustav krya på sig så vi inte snöar in i morgon :-)









Ovido - Quiz & Flashcards