Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Jessica - 5 februari 2009 21:13

visst kom det snö, jäkla Gustav gå och bli sjuk när det kommer snö jävligt dåligt planerat av han.

Tur att det inte var blöt snö då hade jag väl dött  eller nå med min kondis och styrka.

Måns tog sovmorgon på morgonen så han fick vara hemma med Gustav medans jag körde Max till skolan.

Skönt att det är fredag i morgon för Max behöver verkligen helg nu för han har haft kompisar varje dag hela veckan och nästan varje kväll den här veckan har han varit "för trött" och det har varit rätt tufft att få han i säng en normal tid på kvällen.

I morgon är det tjej kväll +Tisse monstret  Måns så klart!

Min uppgift är att fixa sallad och snittar så jag var tvungen att fråga bilja om det var okey om det var en sallad som inte bara innerhåller sallad ;-) och det var okey... 

Det var ju bra för det finns inget som är så tråkigt som en sallad med gurka tomat och isbergs sallad *gäsp*


Måns har haft lite ont i magen till och från sen i går kväll,

min stackars plutt...

Mamma kom förrbi med "droppar" åt han från apoteket som jag har gett han ikväll det verkar lite bättre eftersom han ligger här på soffan brevid mig och kör värsta gympa passet just nu

så hoppas att det hjälper jag får så ont i mamma hjärtat av att han har ont i magen. <3 

jag har burit på han hela dagen så det värker i min rygg men om jag blinkar med ögonen och piper med min gnälligaste röst så kanske Gustav är snäll och ger mig lite massage?

Hoppas kan man ju göra iaf.....


Nu vill jag ha te och smörgås

bye




Ovido - Quiz & Flashcards