Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Jessica - 16 juli 2009 10:57

Jupp nu har jag tänkt ta upp mitt bloggande igen men tyvärr så kommer jag bara blogga ytligt vad som händer i mitt liv för mitt inre delar jag bara med min familj och mina vänner. <3


Iaf har det hänt en massa sen jag var här sist en massa dåligheter och så klart även en massa bra saker.

Mina barn växer och frodas och lille Måns har fått två hugg tänder så jag funderar starkt på att bara amma han i nödfall ;-)

Max tillbringar mycket av sin tid till fiske, vilket absolut inte gör mig något för då följer jag gärna med och själv klart hänger kameran också med.


När jag läst igenom mina blogg inlägg så är jag inte så stolt över mina gamla foton så nu ska det bli bättre bilder......

hoppas jag iaf ;-)


I övrigt så mår jag okey finns det finns en del problem både stora och små men vem har inte det?


Idag är det sol och här sitter jag..... fy på mig!

Max ropade nyss och fråga om jag ville ha specialare med dressing och lökringar? hmmm? eftersom jag har tappat mycket av mina mamma kg och bara har ca 6kg kvar till att vara smal igen så måste jag nog avstå hans matlagning det blir en tallrik fil för mig!


återkommer ikväll!.....

Ovido - Quiz & Flashcards