Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Jessica - 20 juli 2009 19:03

vilken underbar sommar kväll......


halva dagen har jag tillbringat inne med Måns för jag ser inget nöje med att dra ut han mitt på dagen då det är som varmast ute för det blir bara jobbigt, nä vi väntade till efter lunch och drog ut med vår bastu flotte på andra sidan och badade och grillade korv tyvärr hade jag inte kameran med mig vilket var lite surt, men men vi lär ju åka många gånger till i sommar eftersom att Gustav är ledig....

Calle fixade värsta varma sköna badet åt Måns i en stor hink och där satt han och plaskade på och tittade på stor killarna när dom badade i älven.


Jag är svårt sugen på köpa en sommar stuga i lansjärv, vi hade ju som en på gång men priset var helt galet så vi väntar istället på att det ska dyka upp en annan det skulle vara så underbart att ha ett ställe dit vi kan hänga hela sommaren.....


Nu ska jag kasta ihop en sallad  




Ovido - Quiz & Flashcards