Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs......

Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyssnare för han gick upp för att berätta åt Gustav att han hade klöst bort en skinn bit under sin fot och behövde en rullstol och eftersom vi inte har någon rullstol så hade han fått en ide hur man kunde göra en själv men först skulle han berätta att moster har en skrot bil och när hon tröttnat på den så kunde han ju få den att köra och skruva i osv.....

hmmm jag är alltså en utmärkt lyssnare *phu*


Idag har vi inte gjort ett skit förrutom att vara på GKs för jag kom på att jag inte hade varit där på typ 1 år och jag verkar inte ha missat något men iaf blev jag 400kr fattigare för Max hittade naturligtvis grejer som han behövde skrotiga leksaker både till han och katten.


Nä nu är det godnatt..... 




Ovido - Quiz & Flashcards