Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Jessica - 22 juli 2009 15:53

hmmm jag måste nog skaffa mig en bättre blogg typ som therre gav på förslag en blogg.se jag ska be bilja hjälpa mig nå när hon har tid och inte grejar på med sin nya bil.

Iaf var jag på bilbingo med mamma igår och som vanligt så vann hon och jag försökte klämma ur hon info hur man får sån tur som hon jämt har?

lycko peng? tur trosor? fusk?

vette tusan hur man får sånt flyt som hon *morr*


Nu väntar min städning och jag är nästan klar som "TUR" är för det är så tråkigt att städa :-(  sen väntar kvälls nöjet att ta i tur med tvätten *suck*


Någon som missat att min lillebror har fått hår under armarna?

jag funderar starkt på att skicka in en STOR grattis annons i tidningen för att han är så sjukt stolt och berättar det typ till alla :-D


Ovido - Quiz & Flashcards