Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Ingen vanlig dag idag....

Av Jessica - 27 februari 2009 21:35

nä för det är mammas födelsedag...

Så nu har vi haft familje party på hotellet gott käk och väldigt god tårta

Jag sa åt Max att nu när han är så stor kan han ju beställa sig en riktig drink i baren av A-B  han såg med STORA ögon när hon blandade ihop drinken och när vi kom tillbaka till vårt bord sa han stolt åt dom andra att han hade en egen riktig drink med sprit och allt :-)

Antar att jag kan vänta mig ett samtal från soc?!


Nu har jag iaf bestämt mig att från och med i morgon ska jag börja kämpa för att gå ner i vikt....

Jag och "biljabong" var "tant affären" Jag högg tag i ett par jeans i storlek 30 det kändes ut som mycket men det är ju den storleken jag har är bara det att jag inte är van vid det ännu.

Jag drog ett skämt åt mamma ikväll att jag hade en sak att erkänna också pekade jag på min stora mage :-)

hon bara skrattade och då slog det mig att jag kanske ska testa dra samma skämt till pappa imorgon?!  :-)


Måste gå och leta min handkräm nu innan jag torkar ut......



 
 
Ingen bild

Bilja

27 februari 2009 22:45

Du är så vackar som du är syster! Men du ska se snart får du på dig dina små jeans igen :-)

 
Johanna

Johanna

27 februari 2009 23:15

Tjenare bruden!

Har tänkt länge att jag skulle kika in & se vad ni pysslar med & hur lille Måns växer & frodas. Män när jag väl släpat häcken till datorn så har det farit ur vgen, men nu äntligen kikade jag in =)

Hoppas att ni har det toppen allihopa.
Många kramar / Johanna

http://www.bullerbacken.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards