Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

ha ha

Av Jessica - 28 februari 2009 10:27

Vanligtvis brukar alla mina drömmar handla om bilja, oftast är jag bitter mot hon i mina drömmar.....

Men i natt har jag drömt om min ända vän Eva... :-)

Jag drömde  att hon hade varit på fest och efteråt hade hon bloggat och ritat en teckning som hade budskapet att hörselkåpor har man inte på fest utan dom har man i skogen :-O

Sen hade hon lagt ut en film i sin blogg, och på filmen var det hon själv när hon dansade runt sin mössa som hon hade hällt bensin på och tänt på!!!!!


WHAT?

Herre jävlar vad kan den drömmer betyda?




Ska fundera på det medans jag tar mig  promenad till stan......







**************************************************
*********

Jaha då har man för fryst magen för första gången i sitt liv, eftersom jag inte har riktigt full känsel på magen efter snittet så har jag tyvärr inte känt att min tröja åkt upp under jackan och jackan är rätt kort så all blåst och kyla har kommit på min mage :-/

Iaf så var det helt underbart väder ute och överallt såg jag folk med skidor och skotrar tänk hur glad man blir av att få se solen och att känna den värma en i ansiktet <3

Lille plutt sover och Gustav och Max är ute och åker skidor, själv tänkte jag koka mig en STOR kopp te och gå ut och sätta mig på bron och njuta av livet.....................

 
 
helena

helena

1 mars 2009 09:26

hej jessica...var ett tag sen.tror det var gymnasiumet man såg din sist=)hittat in på din blogg,vilka fina pojkar du har...hoppas ni har det bra.tänkte bara säga hej!/helena k

http://www.helenakblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Ända

2 mars 2009 12:30

Hahaha!! Jag känner mig hedrad över att få vara med i dina drömmar, men jag vet inte hur jag riktigt ska tolka budskapet :-) Woahahaha!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards