Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Jessica - 1 mars 2009 22:08

Nu vill jag att våren ska komma för jag vill vara ute hela dagarna i solen.

Idag har vi varit hos mamma och hälsat på och dom skulle visst äta palt till middag så då hälsade vi på extra länge :-)


Snart ska jag börja piffa till i köket ist för mina vita tråkiga skåp luckor tänkte jag ha svarta *nice*

Måste köpa färg lister tapet och nya köks grejer.

Det blir vita väggar och en fondvägg med marilyn monroe tapet  och när jag ändå STOR shoppar kanske jag slår till och köper en "T-shirt" ;-)


Tack för mig nu ropar Gustav att jag missar beck.....


Va?

Av Jessica - 1 mars 2009 12:20

Gissa om jag är glad över att Max har lov från skolan......

Jag hittade han i går morse så här och dom här gnuggisarna sitter som berget.




Ovido - Quiz & Flashcards