Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Jessica - 8 mars 2009 21:46

Ja nu är det bara lite små fix kvar + att skåpluckorna ska bli svarta.

Hmmm jag fick planera om eftersom att marilyn monroe tapeterna såg skit snygga ut på bild men inte hemma hos mig :-(

Nä tog fram plan B

Grått och något häftigt mönster så nu klarar jag av mitt kök ett tag till

men nästa gång jag gör om så vill jag ha STÖRRE kök och NYTT kök

och framför allt MER ork, visst har det gått bra för mig att måla och greja trots att Gustav varit på jobbet och jag har haft både Måns och Max att ta hand om men allt tar så mycket längre tid många pauser blir det!



Här har ni lite bilder från köket, som sakt det är inte ett nytt kök bara piffat upp lite.......



http://www.styleroom.se/album/8298


 

Av Jessica - 8 mars 2009 17:59

Ansvar är det rätt många "vuxna" som borde ta reda på vad det betyder för någonstans brister det?



"det du sår får du också skörda"





Nu är nog min mat klart....

Till och med Max tyckte att det luktade gott

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards