Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Jessica - 16 mars 2009 23:22

Så underbart snygga barn!!!!

Av Jessica - 16 mars 2009 23:21

Av Jessica - 16 mars 2009 22:45

Har vi tillbringat i lappberget med slalom skidor och varm choklad *underbart*

Så klart var även jag tvungen att elefanta mig i slalom backen och jag kan inte fatta varför alla hade så kul åt mig?

om det var för att jag inte han få med mig alla stavar och grejer i liften så dom bakom mig fick ta med sig det jag glömde?!

eller var det för att jag "rulla" av liften varje gång jag skulle hoppa av?!

Ja inte vet jag?! 

Max tyckte att jag åkte så långsamt och han fick vänta så länge på mig men jag var så j*vla rädd att jag skulle bryta alla ben i kroppen men som tur var så klarade jag mig med att bara få lite stock i mjölk maskinerna :-O


Idag har jag varit på larsons och köpt Max nya slalom skidor och pjäxor så nu blir det nog slalom varje helg.

Men det är bara bra för det är ju så härligt att vara ute på våren och nå skoter åk blir det inte år,

iaf inte för mig och Måns.



Nu ska jag gå och sova...



Ovido - Quiz & Flashcards