Alla inlägg den 22 mars 2009

hey

Av Jessica - 22 mars 2009 19:14

Hmmm jag har knappt haft tid att blogga på sistone det kan ju bero på att jag varje dag befinner mig på lappberget för nu är det bara slalom som gäller för Max och det har smittat av sig till lill Affe så nu har vi han i slalom backen också, Bilja hade också köpt slalom skidor på larsons till Affe det är ju som bra att passa på nu när dom har rea, slalom skidor 999kr pjäxor 800kr och hjälm måste man ju också fynda.

Smart "snål" som jag var tog jag 140cm på skidorna så Max kan ha dom nästa år också.

På Lördag har jag och sis bestämt oss för att dra hit

http://www.inatur.se/infopages/00/05/75/82/Svanstein-Ski.html

så barnen har lite fler backar att åka i och då ska även jag ta och våga mig upp i backarna och förhoppningsvis inte bryta något ben?!

Det känns så kul att få göra roliga saker med Max för man kan ju förstå att det inte är så lätt alltid att få ett syskon som naturligtvis tar en massa tid av mamma, som tur är så är Måns rätt lätt att ha med sig överallt så att Max kan få göra sånt som han tycker är kul och inte behöver göra en massa "bebis grejer" :-)

Iaf får Måns sova i vagnen och mommo har erbjudit sig att hänga med och hålla koll på han så han inte gör nå hyss!


Nu ska jag ta och fixa ett mysigt skumbad till Måns




Ovido - Quiz & Flashcards