Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Jessica - 13 mars 2009 21:38

Efter att ha varit och läst i Evas blogg blev jag påmind om att snart är det dags att förnya kör kortet.... tänk att jag som är så ung haft körkort i snart 10år öh?!

Jag minns ännu känslan när jag fick köra bil ENSAM för första gången, jag höll stadigt ratten "tio i två" och det var helt omöjligt att byta låt på sterion för då var jag ju tvungen att släppa ratten 2 sekunder :-D


Idag "städade" jag ur bilen lite snabbt och jag kan tala om att det jag hittade var rätt så oroväckande massor med godis papper, post, smink osv

med det kan jag ju avslöja att jag ofta tar posten från lådan sätter mig i bilen och på väg över till bränna går jag igenom posten, kladdar på mig lite smink och letar nån bra cd skiva som oftast ligger under nån golv matta el liknande. NÄR JAG KÖR BIL!!!

och det här med "tio i två" har med åren förvandlas till typ 11 alltså bara 11.

Blir man bättre bilförare med åren? eller är det precis tvärtom?




Nu ska jag gå och leta en viktig sak som har kommit bort, men först vill jag göra lite reklam för denna underbara skiva som min lilla syster Bilja har gjort omslaget <3 och Gustavs lille bror Anton och co står för innehållet...

ni kommer bli värsta kändisarna och få skriva tutt autografer hela dagarna ;-P


http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=221269

Ovido - Quiz & Flashcards