Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Jessica - 1 januari 2009 18:48

Vad trevligt och passande att Gustav har fått en våg i julklapp, jag kan naturligtvis inte låta bli att stå på den 10 gånger om dagen på olika sätt, ibland på ett ben och i bland på tårna osv.....

82kg vägde jag med Måns i magen, och nu visar vågen 71kg så det går åt rätt håll i allafall :-)

Trots en massa mat och gott varje kväll nu....

och magen har gått från att vara stor och stenhård till att bli fluffig och degig hoppas att det också betyder att det går åt rätt håll?!

eller?

Så fort jag får ska jag börja simma igen med syster, det ska bli skönt att

röra på dö köttet.


Nä, ska slå på bastun nu och sen tjata åt Max att han ska följa med och ragga till bränna och kolla om OK är öppet idag?

Måns har ätit så att han slockna så han får vara hemma med Gustav och jäsa......


 bye



Kastar in en bild på mig..... 71kg fluff!!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards