Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Jessica - 4 januari 2009 23:23

Brrr kallt som tusan ute.....

men jag hoppas verkligen att det snart ska vända för jag är svårt sugen på

åka shoppa i luleå,dessutom ids jag inte längre beställa kläder åt Max eftersom att det sällan duger och jag ids aldrig skicka tillbaka kläderna heller.

Nä det bästa är att tvinga han att välja själv så man vet att han kommer använda sina kläder i stället för att dom ligger i högar med prislappar och allt kvar.


Är svårt sugen på ikea också, inte för att jag vet direkt nå jag behöver

men det kommer man ju alltid på när man vandrar omkring där och ser alla prylar.


Idag har jag börjat smyga bort julen, tomtar och sånt som man blir sjukt less på!

Nu vill jag ha vår, längtar efter solen, ljuset och värmen,vara ute och grilla och dricka varm choklad *underbart*


Ikväll har jag badat Måns och han tyckte det var så mysigt och det är klart......tända ljus ,varm brasa i kaminen och ett varmt bad är ju inte helt fel en kall vinterdag som denna.

Max fick jag tvinga in i duschen och även han blev petad i öronen av sin mamma :-) trots att han är stora killen som sköter sånt själv!


Gustavs fina våg som han fick i julklapp har visat 70kg idag, phu...

det fina presentkortet på seth som jag fick av mamma i julklapp lockar som tusan...... fast jag måste nog vänta ett tag till?!

Jag är så sjukt less gå omkring i mamma gravid kläder, nä jag vill ha nya fina kläder och mina gamla favvo jeans.



Nä ska gå och sova nu.....  


Ovido - Quiz & Flashcards