Alla inlägg den 7 januari 2009

SUR

Av Jessica - 7 januari 2009 23:46

Ibland vill jag strypa Gustav


ex 1 Djurplågaren


På kvällen.....

Jag - visst kollar du så katten är inne innan du går och sover eftersom det är -25grader?

G- jo


På morgonen....

Jag- var är katten? är den inne?

G- Jag vet inte?




GRRRRRRRRRR


ex 2 Den perfekta hemma pappan


Jag- När du tvättar Måns kläder använd oparfymerat tvättmedel.

G- Jag vet det redan.


Nästa dag när Måns pyamas + alla andra kläder stinker parfym.


Jag- Öh? tvättar du verkligen med oparfymerat tvättmedel?

G- Ja

Jag- Men varför stinker hans kläder som du tvättat parfym då?

G-Inte vet jag? det måste vara sköljmedlet?!

(som innehåller mycket parfym) :-O



GRRRRRRRRR



Ja visst är det "små saker" men jag blir så SUR.....


Lägger in en bild från i höstas när jag tvingade Gustav att dra båten till land för jag sa att jag var så gravid att jag inte kunde hoppa ur båten själv, fast igentligen var jag LAT!!!! HAHAHAHAHAA rätt åt han! :-D


Ps Se hur stackarn kämpar :-)




Måste bara skriva att katten var inne som tur var :-) annars hade den nog fryst fast i bron..... 






Ovido - Quiz & Flashcards