Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Jessica - 3 januari 2009 11:27

Skönt, för första gången på flera månader har jag fått sova hela natten.

(var ofta vaken hela nätterna när jag var gravid)

Jag och Max kröp ner i sängen vid 22.00 och kl 24.00 kom Gustav upp med Måns så jag kunde mata han och sen fick han följa med pappa ner och se film till kl 02.00 då hade han somnat och han sov till 06.00 i sin säng där Gustav bäddad ner han så mysigt,så jag vaknade typ förre Måns på morgonen :-)

Gav han mat och sen sov vi allihopa till kl 10.00

Känner mig sjukt pigg idag iaf, tack Gustav.......


Synd att det är så sjukt kallt ute idag,jag har ingen aning vad vi ska hitta på?

Hmmm hade varit rätt skönt att fortsätta göra det jag gör just nu, typ ingenting

lyssnar på radion och dricker en stor kopp varmt te.

Max bygger med lego, han tjorvar på med en lego motor som han fick i julklapp och den han verkligen roat han länge nu.

Måns ligger och sover så gott som bara en bebis kan,han är ner bäddad i sin vagn så bara lill näsan sticker upp.

Gustav snarkar där uppe!!!

och Figaro är otroligt nog ute som en normal katt.


lugnt på furuvägen..........



Ska ta och göra upp eld så det inte är så jäkla golv kallt.


Bilja, kan vi ha en buzz date snart? jag är svårt sugen att hitta på nåt

nån kväll?

Jag kan baka nåt gott ;-) typ vad sägs om "ägg bullar" eller nåt?





Ovido - Quiz & Flashcards