Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Jessica - 12 januari 2009 16:44

Underbart väder idag också.

Så härligt att få vara ute i friska luften, så det blev promenad för mig och Måns idag igen och jag har verkligen noll kondis svettades när jag traskade över bränna bron och vågade inte öppna jackan är livrädd för mjölkstockning.

Tack S..... för att du höll mig sällskp i mobilen längtar tills du massar dig hit då blir det gangstar party fika och prata strunt.

Håller tummarna hårt för att lilla dockan T ska krya på sig fort....


Gustav och Max håller på att laga mat till mig, när jag känner efter är jag super hungrig och kaffe sugen.

Måns mitt lilla tisse monster har precis däckat med tisse mjölk i hela ansiktet

han är en sån nöjd bebis, nästan aldrig nå skrik från han inte!


Nä nu mat, och sen ska jag fråga Max om vi ska hitta på nåt skoj bara han och jag <3



Kastar in en bild på mig och S.....

och ha ha foto är inte taget igår ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards