Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Jessica - 15 oktober 2008 08:06

Ååå vad jag skulle vilja att veckorna gick lite fortare nu.

Jag är så less mina foggisar, har haft trubbel med dom sen v 13 :-(

det gör så sjukt ont ibland så att jag tror att mitt bäcken bara kommer falla sönder snart!

Tänka sig att när jag väntade Max mådde jag så bra och visste knappt vad fogglosning var först i månad 9.

Antar att kroppen blir mer och mer "skruttig" ju fler gånger man blir gravid? å ja,också är jag ju x-antal år äldre?


Skulle gissa att bebben har börjat förbereda sig på att komma ut den vanliga vägen om några veckor, eftersom att jag har varit alldeles öm i nedre delen av buken, förvärkar och känner mig kissnödig hela tiden.

Blir spännande att höra till veckan hos bm om jag har rätt?

sist jag var så låg han "rätt" men gick att rubba utan problem.

Max fixerade sig i v 30, men det här är ju andra barnet så vi får se?


Gud vad jag längtar efter snö nu, hatar att det är så sjukt mörkt och regnigt varje kväll.

Nä snö vill jag ha..... lussebullar.... och Maxs fina hembakta pepparkakor


Måste börja göra mig klar så jag inte kommer förskent till katt dr

tar ju ett tag att hitta kläder att få på mig, tar även ett bra tag att klä på mig nu förrtiden :-)



kjam 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards