Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Jessica - 23 oktober 2008 11:45

Jaha då har man sovit till typ nu :-) om man bort ser från att jag varit vaken kl 03.00 och ätit kakor och letat en guldpeng som jag skulle komma ihåg att byta ut mot Maxs tand INNAN jag gick och la mig på kvällen, så tur fan att jag såg glaset stå där i köket, sen har jag ju skickat iväg Max på skolan också, litar inte alltid på att varken Gustav eller Max fixar att hålla reda på vad som ska packas i ryggsäcken och vilka ytterkläder som passar till dagens väder osv..... typiskt mamma nojor!

Och snart har jag en till plutt att hålla reda på :-)

Igår hade jag tid hos BM så jag knalla över till mvc precis kvart i tio när jag hade min tid, satt och bläddra i nån inredningstidning i 40 minuter och börja känna mig lite smått irriterad, gick till reception och hann bara säga

-Jag skulle träffa.......


När jag fick till svar

-Jo, men du måste vänta, hon kommer och hämta dig här ute när hon är klar.


Kunnde så klart inte hålla mig, utan snäste surt,

-Jag hoppas att du är säker på det för jag har väntat i 40 MINUTER NU!!!!!!

Och då blev hon så trevlig och gick och tog reda på varför det hade tagit så länge, och tydligen var BM förskenad, vilket jag förstår att man kan bli men då måste man ju komma ut och medela det eller iaf inte vara otrevlig i reception när man kommer och frågar?!

 *morr*


Iaf fick jag till slut komma in och jag sa till BM att jag trodde att min bebbe var fixerad nu, eftersom jag känner att det trycker på och ömar som tusan.

Och mycket riktigt så hade jag rätt, han var fixerad och hade sjunkigt ner i bäckenet *GLAD*

Är visst tidigt för att vara barn nr 2, och BM sa att hon trodde att bebbe skulle komma ut tidigre!

Vill inte att han ska komma ut nu, men på nån vecka gärna!

Vet inte hur det känns att gå över tiden eftersom Max kom också lite tidigare men jag kan tänka mig att det måste vara en plåga :-/?


Ja iaf nu känner jag mig mera press att fixa och dona innan det är dags.

 Nu kommer Gustav snart hem, ska piffa till mig så jag kan hämta Max och dra på gks och kolla om dom har röda panel längder till mitt V.rum


 Ha de gött




Kastar in en bild på hur min mage såg ut ca 2år efter jag fått Max, undrar om den någonsin kommer bli liten igen?!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards