Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Jessica - 27 oktober 2008 18:38

Har vi gort idag...... det var udda men vi hade lite små tråkigt och då blev jag sugen på dra utomlands till Finland och springa i deras  affärer.

Man är ju typ ALDRIG dit fast man bor så nära och det känns så billgt att shoppa där?! öh?

jaha? det är euro och inte svenska kr? :-P

och allt perklande är ju också trevligt för finska är ju ett sånt vackert språk.

Och så klart köpte vi lakris eftersom det bara är ett måste som turist i detta land,även om både jag och Max avskyr lakris......


Gustav och Max har farit bort och ska se hockey som börjar nu kl 19.00 så själv tänkte jag koka te och plocka fram den super goda choklad kakan som jag har KÖPT idag *mums*

bädda ner mig på soffan och softa framför tvn.


Men innan jag gör det kastar jag in en fin bild från harjakten förra året

och önskar mina grabbar lika tur i morgon, bara jag slipper till laga och äta :-P *ryser*






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards