Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Jessica - 17 oktober 2008 11:07

Tusan vad trött jag är, jag har sovit till typ nu från det jag skickade i väg Max till skolan på morgonen. *skönt*


Nu måste jag skynda mig att städa Max rum för efter vi har varit i badhuset i dag så skulle hans kompis H komma och hälsa på han. och jag känner på mig att F kanske också kommer? så ikväll hinner jag nog inte städa upp dammråttorna där inne i kaoset :-)

 och det brukar vara rätt skönt att göra bort städningen på torsdag eller fredag på fm så kan man bädda ner sig och glo tv hela kvällen.


Men innan jag går upp, kastar jag in ett foto på mitt och Maxs tokeri från igår kväll :-) sötnosen min!

 Obs! att kortet är taget i våran källare och det är Gustav som har fotat och för alla er som inte visste det är Gustav värdelös på fotografera, så vi ska vara tacksamma att vi överhuvudtaget kom med på kortet *ler*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards