Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Min smarta syster!

Av Jessica - 6 januari 2009 18:22

Jaha då sitter man här igen vid datorn så jag tänkte passa på och blogga lite.

Min Max är en rolig prick, i går när Måns låg och vifta på armarna som bebisar gör, så såg plötsligt Max helt över lycklig ut och sa att det var helt otroligt att hans lillebror faktiskt kunde teckenspråk utan att någon hade lärt han det?!

Han ville även att jag skulle ringa till bb och fråga dom om det verkligen var "normalt" för han trodde inte att det var det! :-D

I vanliga fall gillar jag inte att ljuga för han, men när jag såg hur stolt han såg ut så hörde jag mig själv säga

-jo helt otroligt vad din lillebror kan!!!!!

Men ringa till bb och fråga om det verkligen var så att Måns kan teckenspråk

det lät jag bli att göra :-D



Inatt har jag sovit skit dåligt och haft feber, upptäckte igår att jag hade en släng av mjölkstockning och det var säkert därför Måns var lite små ledsen.

Han är ju annars super nöjd bebis men igår var det inte så jätte bra som det brukar.

Jag var så duktig och pälsa på mig när vi var ute och promenerade men sen på kvällen skulle jag skynda mig till bränna och fixa lite grejer medan Måns sov och var hemma med Gustav och Max så det blev lite slarv med kläderna vilket säkert var resultatet av en trevlig mjölkstockning och lite feber. *suck*

Som tur var så var det borta på morgonen och även Måns var lika njöd som han brukar.....


Till bilja har vi också varit och nött på deras buzz, ja det är sjukt kul!

Dan var svin sur för att Bilja vann :-)

anklagade hon för att bara ha tur?

Men det tror jag inte på, nä min syster hon kan allt!

(hon är ju släkt med mig)

Han är lite känslig den där Dan.....  en riktig grin olle


Nu ska jag färga mina ögonbryn, igår gjorde jag slingor och pysslade om mig själv..........

vågen står på 69kg :-P

Det tar sig.......




puss och kram vi ses på stan......





Dagens bild - En söt Bilja som jag hittat på datorn

Jag tror det är taget 2002? 

 
 
Bilja

Bilja

6 januari 2009 19:59

hahah helt klart är vi ju bra! TUR!? Nä absolut inte =)

http://www.biljas.blogg.se

 
Catherine

Catherine

6 januari 2009 23:13

Åh va kul med en blogg att följa!
Och... Superhimla mycket grattis!!!
Viken julklapp! Det var fint i tidningen! =)

Mjölkstockning... huuuu...
Ett tips, sov alltid med minst en tröja!
Hoppas du slipper... det är ju inte kul!
Och, så... tusen tack för berömmet! =D

Nu ska jag lusläsa din blogg!!!

http://cv69.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards