Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Nu....

Av Jessica - 8 januari 2009 12:06

Är jag på bättre humör,om man bortser att jag svor en lång ramsa efter att ha upptäckt att jag fått en baguette mörkt bröd med mig hem från brännvalls ist för ljust bröd!

Ja jag vet att jag fortfarande väger 70kg och borde äta mörktbröd!!!!


Gustav är och fixar fläkten i bilen så jag inte ska behöva frysa så han är inte så tokig att ha iaf :-)

Så jag tar tillbaka det där om att jag var lat när jag satt i båten och gnällde!


Max har börjat skolan i dag min stora kille..... jag gissar att han kan vara rätt så trött sen?

Köpte med mig hans favvo fika från brännvalls till han så han kan gotta sig när han kommer hem <3


Måns har varit på bvc för första gången idag, och han växer och frodas precis som man ska + lite till....... mammas knubbis <3


Själv ska jag fixa mig i ordning nu för att snart pysa i väg och hämta Max i skolan så han slipper stå och frysa och vänta på bussen.



Ha de




Fotot är på Max när han var bebis <3

tiden går så fort nu fyller min älskade kille 8år i september


 
 
Ingen bild

Therese

8 januari 2009 13:15

Äh, du kan ju inte väga 50 bara två veckor efter förlossningen ;)

Mysigt att köpa hem fika, själv tror jag att jag ska baka nåt blockcohklad-musli med koks-aktigt :P

 
Ingen bild

Catherine

8 januari 2009 19:14

Men snälla...
du har ju alldeles nyss fått ett litet barn! Då är det väl fullt tillåtet att ha några extrakilon!? Dom får man lätt bort om några månader/år men babytiden går så fort! Varför ödsla energi med att oroa sig över nåt så totalt oväsentligt som några kilon hit eller dit!
Må gott!

 
Ingen bild

jessica

8 januari 2009 23:12

tack, för era vänliga ord.... :-)

 
Johanna

Johanna

9 januari 2009 22:50

Hej kompis =)

Lite sent, men tack så mycket för GB inlägget.
Kul att läsa din blogg, skrattade gott åt Max komentar ang teckenspråket hihi, var även bra läsning om gubben, katten & båten. Underbart ;)

Härligt att de går bra med lille Måns. Elvira hon är åxå ett ruskigt tissemånster & växer så de knakar. Efter 10 dagar så hade hon hunnit med att bli 2 cm längre. Jösses snart går dom väl åxå... :S

Hörrö bruden, till sommaren då de blir varmare & våra små trollungar vuxit på sig lite så får du ta & komma hit & hälsa på & så tar vi oss en ridtur =)

Kram / Johanna

http://www.bullerbacken.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards