Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

mörkt.....

Av Jessica - 19 januari 2009 10:21

Igår hade jag och Gustav en riktig lyxkväll med ost kex och vin,

Jaja ost och kex iaf för min del,fast pytte lite rödtjut var jag ju tvungen smaka och gott var det!

Tyvärr var filmen vi skulle se skit dålig så jag satt mest och slö tittade och skrev på msn 


Inatt när alla var ner bäddade i sina sängar, förrutom lill pluttis som låg under mitt täcke fast sugen på mitt bröst så blev det  plötsligt mörkt i hela rummet.

Jag är van att  ha en svag röd lampa tänd hela natten så jag ska se Måns och så jag ska kunna byta blöja på han osv.

Men nu var det helt svart i rummet och jag låg och tänkte


"bara inte han har tänkt skita?!"

"hoppas hoppas att han somnar!"


Och precis då kom första prutten sen andra och tredje.......

Kul att byta bajs blöja i sängen när man inte ser nåt 8-O

Så för första gången sen Måns föddes fick Gustav hjälpa till med blöj bytet på natten, han fick lysa med mobil telefonen så jag iaf skulle ha en aning om var i sängen lill gossen var.

Men med gott sammarbete lyckades vi lösa bajs problemet och

Måns kunde "tutta" vidare......


Idag är O s kalas som Max skulle på efter skolan, det kalaset som jag inte visste varken vilken tid det slutade eller var jag skulle hämta han sen.

Jag blev som vanlig tvungen styra upp allt så att det skulle bli ordning och reda, så jag ringde O s mamma så nu vet jag att jag ska hämta Max kl 16.00 och fick en fin väg beskrivning så nu känns min dag lite lättare.


Nu ska jag göra lite nytta och sen ska vi till bränna och fixa så att vi har delad vårdnad om vår Måns.



bye






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards