Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Onsdag kväll

Av Jessica - 28 januari 2009 23:20

Tänkte blogga igår men jag hade inte tid.

Gustav var i Luleå på hockey och jag hade fullt upp med att vika undan våran tvätt hög, ta hand om våra barn och springa runt och små städa här hemma *duktiga jag*

Innan det var jag och Bilja med kidsen och åt pizza på niles och det var en "upplevelse" typ nära döden upplevelse :-)  jösses vad spring i benen småttingar har och vilken ork?!

Ju tröttare dessto mer spring i benen blir det!!!!

hmmm skönt att det är ett tag tills plutt ska lära sig gå/springa *pust*


Idag när jag vaknade på morgonen så kände jag mig så grå och tråkig=ful och när jag såg mig själv i spegeln så kändes det så mycket värre önskar att jag kunde skylla allt på att jag nyss fått barn, men det är inte därför jag ser sliten ut....


Nä jag har helt enkelt inte idas bry mig om mig själv alls på ett bra tag nu typ 100 år eller så?.

Bestämde mig för att "piffa" till mig lite idag måla tårna smorde in mig med min beckham hudkräm som luktar helt underbart for till frissan och kom ut därifrån med en snygg frilla och snygga ögonbryn och nästa vecka blir det extensions ögonfransar så slipper jag använda mascara *blink blink*

Underbart att få bry sig om sig själv också ibland fast man är en mamma!!!!

Visst jag är inte precis en "pingla" men det känns lite bättre nu iaf=lite mindre ful.

Min mini fixare Max har lyckas fixa min stegräknare så i morgon ska jag tanka plutt och sen ska vi ut och räkna steg och jag måste leta upp mina promenad vänner mamsi och Mattias på sidan på nätet som jag inte minns namnet på?

Fast dom är väl som värsta hasch hasch Gunilla och då har man ju ingen chans  :-/

 


Nu väntar sängen och det ska bli underbart att bara krypa ner och sova som en liten blek rosa gris!

Hoppas pluttis har tänkt sova till 05-06

det är lyx!





Drog ett skämt till Måns idag och han fatta direkt det skojiga med det hela :-D


 
 
Therese

Therese

29 januari 2009 08:06

Näää, va söt! :)

http://www.therre.blogg.se

 
Ingen bild

Mammsi

29 januari 2009 08:24

Här är sidan http://www.xtian.nu/viktsteg/index.asp
Och du är visst en pingla det har du alltid varit!!!!
Måns verkar smart emn det är klart han har ju att brås på, se bara vilket geni Max är.
Kramar i massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 september 2009 21:30

liten och rapp än stor och slapp.....   :-P   Jag har även en ny mus "calcutta":-P         Med en ny bärbar dator kommer jag nog bli duktigare att blogga? kan hända? eller så har jag viktigare saker för mig? ...

Av Jessica - 1 september 2009 14:57

på att blogga men jag har alltid så mycket att göra och när väl kvällen kommer så ligger jag som en klubbad säl på soffan och jäser. Tyvärr har min bärbara dator gått sönder och jag gillar inte att sitta i källaren vid den vanliga datorn.... nä soff ...

Av Jessica - 5 augusti 2009 19:21

I slutet på september åker vi till disneyland och det ska bli så sjukt skoj, Max längtar i massor <3 tänka sig att plötsligt har jag ingen ångest för att vi har mest varit hemma hela sommaren :-) gröna lund och liseberg kommer vara som en fis i...

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

vaknar mitt lilla "tisse monster" och då vill han snutta hela natten lång och fy på mig om jag rör på mig eller stör han genom att tex hosta eller ännu värre försöker med välling flaskan då blir han på väldigt väldigt väldigt surt humör så för husfri...

Av Jessica - 24 juli 2009 23:45

Gäsp nu är jag trött men jag tänkte bara slänga in några rader innan jag kryper till sängs...... Jag känner mig även små trött i mina stackars öron efter ha hört på Maxs alla problem i några timmar nu men han verkade tycka att jag jag är tråkig lyss...

Ovido - Quiz & Flashcards