Alla inlägg under oktober 2008

Av Jessica - 12 oktober 2008 20:48

Jodå nu har jag också en blogg *glad*

jag har ju haft planer på att skaffa mig en blogg rätt länge nu, men upptagen som jag är har det ständigt dykt upp viktigare saker som att tex sortera strumpor och sånt viktigt vuxen göra.

Men just ikväll är mina strumpor redan sorterade, Max har nattat sig själv, Gustav och förmodligen Sveriges alla 14-åriga tjejer sitter klistrade vid tv,n och ser idol.

Så nu fick jag äntligen så tråkigt så jag inte kom på någonting annat en att jag skulle skapa mig en blogg.


Ikväll har jag varit till Mirja och hennes goa gull unge och hälsat på, herregud gossen växer ju så nästa gång jag ser han är han väl tonåring?!


Kan inte fatta att min bebbe kommer snart, jag är rätt säker på att det är en gosse i mage, vi tyckte vi såg det på ultraljudet iallafall och hon som gjorde ultraljudet höll med oss.

Jag har hittat ett pojk namn som jag tycker jätte mycket om, fast det håller jag hemligt än :-)

Längtar så mycket efter min bebis och det ska bli helt sjukt skönt att slippa vara gravid, hur kan man älska att vara gravid?

 Fy för att gå upp 25kg.

Varje gång jag ser mig i spegeln har jag en ny haka, och måla tårnaglarna är helt sjukt omöjligt man får som ta fart och måla en "klutt" på varje tå och hoppas att man prickar själva nageln?!

Fast igentligen vad spelat det för roll, tårna har man ju inte sett på x-antal veckor/månader iaf.

Också har vi ju det här med alla trevliga nätter.............


ner på toa, upp och försöka palla upp magen med 10 st kuddar, ner och äta, upp och palla upp magen med 10st kuddar, ner och dricka , upp och palla upp magen med 10st kuddar,ner på toa, upp och försöka palla upp magen med 10 st kuddar, ner och äta, upp och palla upp magen med 10st kuddar, ner och dricka , upp och palla upp magen med 10st kuddar,ner på toa, upp och försöka palla upp magen med 10 st kuddar, ner och äta, upp och palla upp magen med 10st kuddar, ner och dricka , upp och palla upp magen med 10st kuddar,ner på toa, upp och försöka palla upp magen med 10 st kuddar, ner och äta, upp och palla upp magen med 10st kuddar, ner och dricka , upp och palla upp magen med 10st kuddar,ner på toa, upp och försöka palla upp magen med 10 st kuddar, ner och äta, upp och palla upp magen med 10st kuddar, ner och dricka , upp och palla upp magen med 10st kuddar.


Nä skönt att snart få bli "vanlig" igen och slippa rulla fram.

Jag har börjat fundera lite över förlossningen, men jag kommer försöka ta det som det kommer...

det enda som jag vet är att jag kommer INTE ta morfin ALDRIG ALDRIG  någonsin!

Om jag inte hade tagit det när jag skulle föda Max hade jag nog aldrig behöva göra ett akut KS.

Skönt att min bebbe ligger åt rätt håll nu iaf :-)



Ska gå bädda och pussa på min stora kille nu och hoppas att han inte är på

sitt sura-dåliga-måndags-morgon-humör i morgon, så jobbigt att måsta strida om att han måste ha långkalsonger på sig och att foppa skorna är inte höst/vinter skor  *suck* 

Jag älskar min tjurskalle över allting annat, han är unik och den smartaste som jag känner.







 





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards