Alla inlägg den 2 december 2008

Av Jessica - 2 december 2008 09:30

Snön lyser vit på taken, och många fler än tomten är nog vaken?!



Hmm var tvungen visa några personer på "jobbet" runt i "blogg världen" och dom reagerade precis som mig 8-O



Kom på när jag låg och funderade att

jag har en del saker som jag bara måste komma ihåg.....


*Hälsa på dagis när bebbe har kommit för det har jag lovat alla barn :-)


*Att jag ska åka cinderella igen i april, för det ska bli min belöning för att ha varit rök fri ett helt år.


* Att jag ska besöka af nån gång i sommar :-)


Ja hur ska det här gå?

är det någon som har guldfisk minne så är det jag.


Inatt har allt varit rätt okey, vaknade vid 03.00 var tvungen att koka mig en kopp te och sitta vid datorn en stund innan jag tvinga mig i säng igen.

Men det gick bra att somna om,bättre än vad jag trodde så jag kännde mig rätt pigg i morse när klockan ringde.


Talade med M i går, eller rättare sakt vi skrev åt varandra på msn det var alldeles för länge sen jag träffa hon kände jag för det hade hänt en massa nya saker i hennes liv.

och lika vilse i pannkakan var hon som vanligt, men ordspråket

"En riktig kvinna reder sig själv"

måste ha handlat om hon?! vem annars?


:-)



Ska gå och hänga min tvätt nu, och sen måste jag till bränna och handla nya ljus till adventsljus staken för jag har verkligen svårt att följa jule-reglerna att man bara får tända ETT ljus En gång i veckan men det låter väldigt snålt att 4 st ljus ska räcka i 4 veckor????? eller?

Ska i allafall försöka skärpa mig med den saken.




Ovido - Quiz & Flashcards