Alla inlägg den 17 december 2008

Av Jessica - 17 december 2008 19:20

Jag börjar tro att våran katt är besatt av djävulen, iaf är han så nära att bli en pälsmössa lagom till skoter säsongen *morr*

Vette tusan vad som tagit åt han? ena stunden ligger han och jäser i soffan för att i andra stunden förvandlas till själva f*n, han springer på bakbenen och jagar Max runt i huset (japp, på två ben du läste rätt)

Max skriker i skräck blandad förtjusning..... (vårat hus=dårhus nr1?)

Katt f*n har även börjat ge sig på tapeterna och har ätit upp en stor bit från baby rummet, vårat sovrum och försökt ta en bit från köket.... och det var då mina tankar gick från att klia en gullig kisse misse till att istället göra en varm och go pälsmössa?!


Idag har jag varit på mvc eller rättare sakt vi (Jag och Gustav)

jag tyckte att eftersom att jag fick en tid över lunch så kunde han ju komma med (första gången)

Vi fick reda på att bebbe låg väldigt låg ner *bravo bravo*


Jösses... Max är helt galen, han sitter och vrålar i soffan med en av sina 100 st julkalendrar att när det är jul ska man öppna lucka fjortonhundra!!!

så fort jag öppnar munnen skriker han....

att ALLA vet att julafton är på dagen fjortonhundra!

Hmmmm dags att leta fram en almanacka och försöka förklara.....

jag återkommer......

Ovido - Quiz & Flashcards