Alla inlägg den 31 december 2008

Av Jessica - 31 december 2008 00:13

Nu ligger man ner bäddad i snarklådan efter att ha sett filmen mona lisa på tvn ikväll.

Det låter som om det blåser som tusan ute?

blir nog oväder och säkert kallt som fan imorgon!

Våra nyårs planer är en god middag bubbeldricka med smäll kork och film med chips och dip..... med andra ord en lugn hemma kväll *skönt*

Raketer mm har så klart Gustav och Max varit och shoppat idag, men jag och Måns får nöja oss med att se från fönstret i år :-)

Helt ärligt tror jag att Måns skiter i vilket! och jag hatar raketer men eftersom jag är en riktig hönsmamma så lär jag stå som klistrad i fönstret och glo så allt "går rätt till" typiskt mig......


Ska glo runt på nätet nu ett tag, sen somna till ljudet av mina snarkande gossar....... rätt så trångt i sängen nu när vi har blivit 4 st :-)

Gustav vill att gossarna ska sova i sina egna sängar, själv tycker jag att det är så mysigt att ha dom nära......

Och så är det så bekvämt när Måns vill ha mat och mammas närhet.



Nya bilder finns på pixbox.



Gott nytt år!

Ovido - Quiz & Flashcards