Alla inlägg den 20 december 2008

Av Jessica - 20 december 2008 10:17

Ja då var det Lördag och i dag är det tänkt att den h*n ska komma?!

I går kväll var det ganska lungt i magen så jag passa på att städa lite och var till ica en sväng.

Natten har också varit ganska lugn......

Vaknade på morgonen med "mensvärk" som faktiskt gör lite ondare än det som har varit tidigare.

ilar bakom rumpan, och jag känner att det trycker på.

Ska laga frukost/lunch till mig och Max och sen blir det antingen att jag tvingar mig själv på en promenad runt furuvägen för att förhoppningvis få igång något som gör nån nytta, eller också tar jag en alvedon och bäddar ner mig?


Det lutar åt det första, för jag är så less på att vara gravid och att pinas av att gå omkring och ha små ont.

Så helt ärligt tror jag att jag skulle kunna gå broarna runt om någon lovar mig att då sätter det i gång.....




**********************************

kl 14.38

Jodå tog en promenad fick stanna upp då och då för det var rätt så jobbigt när det var så jäkla halt har ju inte den bästa balansen längre.

Iaf så tog jag en kopp te när jag kom hem och bädda ner mig med min ljudbok, och jag somnade. *skönt*

vaknat till då och då av att jag har känt av molandet i magen samt att det ilar i ben och rygg.

Dock inte så smärtsamt så att jag inte står ut *suck*


Jag vet att jag har bf idag och att jag inte gått övertid, men eftersom Max kom tidigre och bm påpekat x antal gånger att jag inte kommer gå tiden ut

så har jag varit så inställd på att jag vid den här tiden redan skulle ha haft min bebis..... 


Nä nu vill jag göra nåt kul, slippa tänka på det här för en stund....

vart är min familj? någon som har en aning?

Inte jag iaf, måste nog ringa och fråga om dom har flyttat?


Ovido - Quiz & Flashcards