Alla inlägg den 7 december 2008

Av Jessica - 7 december 2008 18:04

Måste börja med att skriva att julmaten ver helt sjukt god i går, jag försökte iallafall att inte äta mig koma mätt men det var svårt.

Showen var väl okey, mysigt med underhållning fast än musiken inte direkt föll mig i smaken, kunde inte låta bli att se alla galna tanter och gåbbar släppa lös :-)

En tant dansade hoppade och studdsade som hon vore helt j*kla crazy, i mellan åt tog hon sin servett och torkade bort all svett från ansiktet och mellan brösten. jösses?! antar att hon verkligen tyckte att showen var grymt bra :-P hon fick mig att både små le och fasa för att bli äldre.


Det var verkligen skoj att få komma ut i svängen ett tag,

men jag har lite svårt med att okända fulla läskiga tanter tar förgivet att det är helt okey att "kladda" på min stora mage, jag känner mig väldigt obekväm med det.

Helt okey om det är nån jag känner och så där!

Men hålla på taffsa på andras magar som du inte ens känner är väl inte riktigt friskt? 

En tant fick jag ta bort handen på två gånger och hon verkade ändå inte fatta?  trög eller nåt?


Annars har den här dagen varit super bra, Gustav steg upp med Max på morgonen och dom for ut och greja i garaget, så jag låg kvar i sängen och klockan blev typ 13.00 innan jag steg upp, men då känner jag mig också pigg och glad!

Nilles pizza blev det till middag idag, precis som varje gång Gustav har lovat att fixa middagen men Max klagar då inte på "pappas mat".


Nu är det dags för ladda upp med en stor kopp kaffe och en pot.bakelse innför adventskalendern.



Puss o kram, vi ses på stan ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards