Alla inlägg den 29 december 2008

Av Jessica - 29 december 2008 15:36

Det gick toppen i kalix idag, lille man var helt okey och dom sa "oj oj oj" när han intog vågen, min lilla knubbis :-)


Jag vart även ompysslad, nytt förband efter en noga koll på såret som såg jätte fint ut, dom klämde och kännde på min mage som också är rätt okey, förrutom lite magknip efter jag ätit.


Men det gulligaste av allt var att en nakos läkare i kalix ville träffa mig angående mina smärtor som jag har till och från i ryggen och det visade sig att jag helt enkelt fått en skada efter ryggmärgsbedövningen, dom stack mig flera gånger och antagligen så uppstod en blödning sen ev infektion.

Så nu håller jag tummarna att detta ska gå bort av sig själv.


Svängde in på GKs också, shoppade lite skrot bla en stor back med hjul som jag hade tänkt att vi skulle försöka ta och sortera lite av Maxs lego som verkligen ligger överallt på golvet, lego är toppen och kan roa både stora och små i flera timmar men att sedan städa upp i eländet känns hopplöst.


ja ska gå nu, lillkillen ligger och gnyr i min famn och får jag gissa är det för att han har en trevlig överaskning i sin blöja :-)

Ovido - Quiz & Flashcards