Alla inlägg den 19 december 2008

Av Jessica - 19 december 2008 03:28

Omöjligt att sova, känner mig kissnödig med 10 minuters mellan rum och varje gång jag går på toa kommer det mer slem o blod.

Ont i magen, fast inte så farligt så jag inte står ut men jag känner att det blir starkare och starkare.....

Tänkte att jag ska koka mig en kopp te nu och sen lägga mig på värmedynan och göra ett nytt försök att sova?!

Iaf ligga och lyssna på min ljudbok

Jag har ju inga regelbundna värkar, så det är ingen ide att stressa upp sig.

Bättre att försöka vila........

(inte för att jag hade tänkt ge mig ut på nå vilda partyn precis)

Tanken har slagit mig ikväll, herregud!  Jag ska typ föda barn..... äntligen....  :-)


fortsättning följer i morgon i min eller biljas blogg.....


**************************************************
**********************


Är hemma än, på morgonen har jag somnat och sovit till och från till lunch.

Sen har det börja mulra på i magen igen, har tagit en lång varm dusch och tvingat i mig en smörgås eftersom jag inte har ätit på hela dagen, min matlust är = noll!

Ja det är bara vänta.....



Ovido - Quiz & Flashcards